Necessites ajuda per la gestió dels temes legals de la teva empresa? Necessites que t'assessorem sobre la gestió i comptabilitat? A Free Assessors et podem donar un cop de mà. No dubtis a posar-te en contate amb nosaltres sense cap comprís per resoldre qualsevol dubte.
Emplena el següent formulari i en breu ens posarem en contacte amb tu per atendre personalment la teva consulta.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

CONTACTE

C. Josep Pla, nº 1 1r 2a
17246 Santa Cristina d’Aro
Girona

t/f. 972 837 519
m. 655 873 141

 

Press enter to begin your search
T/F. 972 837 519
M. 655 873 141
free@freeassessors.cat
 
Serveis

Els Nostres Serveis

01
Assessorament

Fiscal

Oferim un servei especialitzat en PIMES i autònoms posant a la seva disposició el nostre coneixement i aplicació de les normes fiscals que contínuament es modifiquen i actualitzen. Així mateix estudiem i planifiquem una adequada actuació que suposi el major estalvi possible de costos fiscals per als nostres clients, dins del compliment de la normativa tributària.

Donem suport en la gestió fiscal i tributària mitjançant un desenvolupament complet dels següents serveis:

Assessorament complert per empreses i petits empresaris autònoms

Assessorament fiscal previ sobre la forma jurídica més adequada per a la creació d'una nova empresa

Assessorament fiscal en transformacions, fusions i liquidacions de societats, així com en inversions immobiliàries i financeres.

Gestió d’impostos i declaracions fiscals periòdiques per empreses i autònoms: IVA, IRPF, impost de societats (anuals, trimestrals, mensuals). Fem l'estudi, confeccionem els documents i els presentem a les administracions estatal, autonòmica i local.

IRPF per persones físiques, declaració de renda.

Impost sobre la renda de no residents.

Assessorament i representació davant la inspecció de tributs

Assessorament i representació davant òrgans de gestió de l’agència tributària

02
Assessorament

Comptable

Oferim serveis comptables per a empreses i professionals per tal que les decissions que es prenguin al respecte repercuteixin directament en una optimització dels recursos econòmics d’aquests, amb rigor i puntualitat.

Els nostres serveis engloben:

Anàlisi i proposta de plans comptables que persegueixen aconseguir el màxim d'estalvi fiscal

Pla Comptable actualitzat en tot moment

Actualització de comptabilitats endarrerides

Assessorament extern i intern

Dipòsit de comptes anuals al Registre Mercantil.

Preparació d'informes econòmics i financers d'empreses

03
Assessorament

Mercantil

Oferim assessorament, preparació i tramitació de la millor estructura mercantil i d’administració, que s’adapta a les necessitats del client.

Els nostres serveis engloben:

Constitució de Societats (SA, SL,SCR...)

Confecció i/o modificació d’Estatuts d'acord a la normativa vigent

Modificacions del Capital Social

Compravenda de participacions socials i/o accions

Apoderament i revocació de poders

Adquisició, modificació, transformació, fusió, dissolució i liquidació de societats

Gestió d’escriptures en els registres mercantils o de la propietat i gestió liquidació dels corresponents impostos

Revisió i redacció de contractes mercantils: comissió, mandat, dipòsit, préstecs, compravenda, permuta, transport, assegurances, etc.

Confecció de comptes anuals: balanç, compte de resultats, memòria, i altres documents necessaris segons el tipus d'empresa.

04
Assessorament

Laboral

Oferim assessorament laboral per a empresaris i professionals per tal de proporcionar la seguretat i tranquil·litat necessàries en una àrea tan canviant de l’empresa.

Els nostres serveis engloben:

Confecció i gestió de nòmines i assegurances socials

Aplicació de Convenis i normes laborals

Tramitació d'altes, baixes i altres modificacions laborals

Inscripció d'Empreses a la Seguretat Social i gestions associades a les futures modificacions com canvis d'administradors, nous codis de comptes de cotització, ...

Altes en Mutualitats

Altes en autònoms i en altres règims especials

Contractes de treball, pròrrogues i renovacions, estudiant les diferents modalitats i possibles subvencions i bonificacions. Preavís amb suficient antelació del venciment dels contractes

Declaracions trimestrals d'IRPF mod. 111 i Declaració Anual mod. 190. Certificats de retencions i comunicació de dades al pagador

Inspeccions laborals: assistència, contestació a requeriments, liquidacions i recursos

Estudis de costos de personal. Indemnitzacions

Altres tràmits: vides laborals, certificats d'estar al corrent de pagament, tràmits en recaptació i ajornaments, tramitació de parts d'accidents, ...

Contractació i assessorament de prevenció de riscos laborals.

05
Tramitacions

Assegurances

Estem el·laborant els continguts d’aquest apartat. En breu disposarem d’aquesta secció actualitzada.

06
Tramitacions

Protecció de Dades

Estem el·laborant els continguts d’aquest apartat. En breu disposarem d’aquesta secció actualitzada.

En qualsevol cas, si ho desitja es pot posar en contacte amb nosaltres per demanar pressupost sense compromís.

Demanar Pressupost

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies